Skip to content

Nasıl yardımcı olabiliriz?

Kalite Sorunum Var – Ne Yapmalıyım?

Aldıgınız kutuların kalitesinden memnun degilseniz özür dileriz.

Lütfen [email protected] ile iletisime geçin ve adınızı ve siparis numaranızı belirtin.

Lütfen resimlerini, sorunun kısa bir açıklamasını ve kaç kutunun etkilendigini bildirin. Birden fazla boyut veya renk siparis ettiyseniz, lütfen hangi kutuların etkilendigini tam olarak belirtin.

Lütfen kutunun dışındaki parti numarasını da belirtin, bu 4 haneli bir numaradır.

Kaliteyle ilgili sikayetleri teslim alınmasından itibaren 45 güne kadar kabul ediyoruz, ancak herhangi bir sorunu hemen çözmemizde herhangi bir gecikmeyi önlemek için siparisinizi aldıktan sonra dikkatlice kontrol etmenizi önemle tavsiye ederiz.

Sorunun niteligine baglı olarak, bir sonraki siparisiniz için degistirme, geri ödeme veya kredi çeki ayarlayabiliriz.

Lütfen kusurlu kutuları kullanmayın veya atmayın. Artık elinizde olmayan malları iade edemeyiz veya degistiremeyiz.