Rahatsızlıktan dolayı çok üzgünüz. Ne yazık ki, ürünlerimizin nakil esnasında hasar görmemesi için koruyucu önlemler almamıza rağmen, ara sıra bu durumla karşılaşabilirsiniz.
Lütfen teslimatınızı aldıktan sonra dikkatlice kontrol edin ve hasarlı veya kusurlu ürün/ürünler alırsanız aynı gün fotoğraflayarak- video çekerek bize bildirin.
Aşağıdaki bağlantı aracılığıyla çevrimiçi formumuz üzerinden veya Destek ile iletişime geçin ve adınızı, sipariş numaranızı, teslim alma tarihinizi ve hasarın niteliğini bildirin.
- Dış ambalajda belirgin bir hasar olup olmadığını lütfen bildiriniz.
- Sorunu tanımlayabilmemiz ve kuryeye karşı talepte bulunabilmemiz için lütfen ürünün fotoğraflarını ekleyin.
- Lütfen kaç tane kutunun hasar gördüğünü ve hangi ürünlerin etkilendiğini bildiriniz (birden fazla renk veya model sipariş ettiyseniz).
- Ürün iadesi veya değişimi gerekiyorsa hasarlı kutuları kullanmayın veya imha etmeyin. Artık elinizde olmayan malları değiştiremeyiz.
Teslimattan itibaren 7 gün içinde bilgilendirilmemiz koşuluyla, bir sonraki siparişiniz için hangisini tercih ederseniz, değiştirme, geri ödeme veya kredi ayarlayacağız.